7/17/2010

L

When I moved here from Hungary, I needed something else instead of my depression :) I went to a lot of hairsalons, and I wasn't  satisfied most of the time. I needed something for my beauty (it's not too much, but you know, I have to work with what I've got :)) Anyway,  One day ( A couple of years later, I was sooo pregnant with my second one, and my hair was a mess) I was in the mall, and I said I need a haircut NOW, who's available. RIGHT NOW! :))) hehe Nooo not with that tone, but it felt like that. And she came to me, and she cared what I wanted, and she diiiiid it. She's awesome, so talented, so carrying, sooooo.... And so beautiful. It's not a question what came next, when I started learning photography deeper. :))) I asked her to a photoshoot. She said, oooh yes, of course. :) And we did it. We had fun, we laughed a looot. Thanks L you saved me :)))

P.S.: She's part of my family. I told her, if we should move out of ATL area, she must come with us :)))))

Mikor ideköltöztünk, muszáj volt valamit találnom a depressziómra, de bárhova  mentem, seholsem voltam elégedett. Szörnyű volt. Pár évvel később, mikor J-vel lettem terhes, a hajam szörnyű volt, és szükségem volt valamire ami visszahoz a nők táborába. Bementem egy fodrászszalonba a mallba, és mondtam hogy nekem SZŰKSÉGEM van egy hajvágásra MOST:) Na jó nem ezzel a hangnemmel, de ezt éreztem. És ott volt Ő, és érdekelte mit akarok, és a legjobbat hozta ki belőlem. Eszméletlen jó fodrász, nagyon tehetséges., és csodaszép :) Szóval nem volt kérdés, mikor elkezdtem mélyebben foglalkozni a fotózással, kit kérek meg, hogy legyen a modellem :) Igent mondott, és megcsináltuk :)))Nagyon jól szórakoztunk, rengeteget nevettünk. Köszönöm L megmentetted az életemet :)))

U.I.: A család része. Mondtam neki, ha elköltözünk, jön velünk. :)

No comments:

Post a Comment