7/12/2010

MTB Race

That was the most important thing in my life. So different now, because I have kids, and a busy life :) But what was this thing? It was the Mountain Biking. I used to be a Pro Mountain Bike Racer (MTB-CC) in Hungary a long time ago. I loved riding, racing, falling down :) The first picture was taken by Kalman Szenasi, he's a pro Photographer. Thanks Kalmiba for the great pictures :)))) And I love this picture, because I remember when it was taken I was on the podium, and it was a hard race. I remember every second :) Now I took pictures at an MTB race. I enjoyed every second too. :) Thanks Dansz for your help watching the kids.


Ez volt a legfontosabb dolog az életemben. Most már más fontos, gyerekeim születtek, és semmire sincs időm :) De mi volt az, ami ennyire fontos volt? Hát a Mountain Bike. Jó régen profi montis voltam (MTB-CC), még Magyarországon. Szerettem bicózni, versenyezni, összetörni minden porcikámat :) Az első képet Szénási Kálmibá készítette még anno. Köszönöm Kálmibá a csodás képeket, és hogy fáradságot, munkát nem kímélve készített azokat :) Jó lenne vele most beszélni, kicsit más aspektusból közelítenénk meg a témát. Szeretem ezt a képet (nincs túl sok rólam), mert azon a  versenyen (Szilvásvárad OB futam) a dobogón álltam, és nem volt könnyű. A fájdalom minden porcikámat átjárta (erről tudnék mesélni:))), de megérte :) A verseny minden másdopercére emlékszek :) Most én fényképeztem a monti versenyen. Nagyon jó volt, ennek is élveztem minden másodpercét :) Köszi Dansz, hogy figyeltél a kölkekre, és így alkalmam nyílt egy kis élvezkedésre :)

1 comment:

  1. jo kepeket csinaltal, orulok hogy legalabb igy sikerult egy kicsit nosztalgiazni, fel kell ulnod ujra a bicajra ennyit igazan megerdemelsz, ugyes vagy

    ReplyDelete