8/16/2010

...

I'd have liked to take a selfportrait again, but Daniel couldn't take a good one of me, that's why I did the pictures and he was the model. I'm sorry a little bit, because it should have been a self-expression, maybe next time...
But I'm pretty sure, I'm going to use this hat in the further future at another photo shoot. :)))

It's too late for a longer post, I'm sorry :(((

Szerettem volna csinálni magamról egy önképet megint, de Dani nembirt egyszerűen jó képet csinálni, és állványról nem lehetett ezalkalommal, ezért én csináltam a képet, és ő volt az alany. Sajnálom egy kicsit, mert valahol önkifejezésnek szántam volna, talán köv alkalommal...
De abban tuti biztos vagyok, hogy ezt a kalapot fogom használni a közel jövőben egy fényképezés alkalmával :)

Nagyon késő van, úgyhogy nem bírok hosszabban írni. Ime a képek:

No comments:

Post a Comment