8/09/2010

It's all about the (LOW) light - Indoor/practice

I was sitting on my  chair in my kitchen, and reading some photo shooting technique... some articles on the web. (I do all the time) And I've just read about the low light, and 'how to reduce camera shake' combination. During this time I was grabbing my camera... and SHOOOOOOT a couple of times. I didn't use any flash, just the kitchen's light, which is not a huge light source (only two out of six are working) :))) I fixed my elbows on the countertop, squeezed my camera (almost broke it :)) and shoot.

This is the result :)

Ültem a széken a konyhában, és olvastam néhány fotózással kapcsolatos cikket az interneten. (Elég sokszor teszek így :)) Épp olvastam valamit a kevés fény, és "hogyan akadályozzuk meg, hogy bemozduljon a kamera" kombinációjáról, mikoris megfogtam a kamerámat és készítettem gyorsan pár képet. Nem használtam semmilyen vakut, csak a konyha hatalmas fényét (hat égőből csak kettő ég :) ) Stabilizáltam a könyökömet a konyhapulton, szoríííítottam a kamerámat, ahogy csak tudtam (majdhogynem széttörtem), és fényképeztem :)

Ez lett a végeredmény :)

2 comments: