4/29/2010

Bicycle RACE

Ez a post most kicsit (nagyon) a szívem csücske. Aki ismer, tudja miért. Igaz én nem országúti bicós voltam, bár büszkélkedhetek egy Amatőr Országúti Bajnoki címmel, de mégsem ez volt a fő "versenyszámom", hanem hegyikerékpároztam (Mountain Bike - Cross Country szakág a hivatalos elnevezés). Ennek ellenére örültem, hogy kijutottam egy kritérium versenyre. Jázmin igaz velem volt, ami sajnos azt jelentette, hogy nem tudtam végig maradni, de így is egy mennyország volt az a kis idő, amit maradhattam. Rá kellett jönnöm, hogy a bicós nem nemzetiségtől függ. A bicós egy külön faj :))) ahogy én is. A bicós látja a bicóst, és a senior bicós itt is, ahogy Magyarországon is eszméletlen humorral rendelkezik. Én nem tudom hogyan csinálják, de végig volt poénszórás,és persze valahogy mindig a része voltam, így nagyon jó hangulatba telt a fényképezés. Jaaaaaaaaaaaaaa eddig nem mondtam, igen életem része volt a bicó, most meg életem része a fényképezés, és egy pár órára ötvöztem ezt a két dolgot. Remélem nem utoljára.

Komolyan mondom én láttam Sziszkót, meg Vizdit, ahogy elsuhannak mellettem :))) Ha nagyon figyelek, még a Vajda Mártit is egy pillanatra :)))))

A motiváció olyannyira nagy most bennem, hogy keresem a bicózásra alkalmas időt, ehhez az kell, hogy legyen 2-3 gyerekmentes órám :))) Megoldom, mindenképp meg kell, mert benne van a boogie a lábamban :)) Jól össze fogom magam törni, ahogy mindig mikor a hév nagyobb a technikai tudásnál :)) De kit érdekel???? :))))

Na ez szólt a bicóról, most egy kicsit a fényképezésről. Sokan azt hiszik, hogy a fényképezéshez nem kell más csak egy jó gép. Nagy tévedés, igaz nagyon jó gép nincs is hozzá, és nagyon jó objektiv sem, de azért elég jó. Abszolút nem elég, és ez ilyenkor jön elő legfőképp. Milyenkor? Hát amikor ilyen gyorsasággal, ilyen sokszor, ilyen mértékben kell reagálni. A bicós nem áll meg egy kép erejéig, nem vár rád, hogy mindent beállíts, a nap pont nem onnan süt, de a megfelelő helyre nem mehetsz, mert le van zárva. A fényképeződ nem elég gyors, és az objektived nem elég drága. És rengeteg olyan dolog van még, aminek stimmelnie kellene, ha időd, és lehetőséged engedné. Nem baj, legközelebb már egy versennyel tapasztaltabb leszek, és talán, mondom TALÁN készülnek jobb képek is, de most "csak" ennyire futotta.

No comments:

Post a Comment