2/16/2010

Feet Week

Azaz hogyan kaptam meg a hőnáhított piros adidas melegítőt. :)))
A közelünkben van egy hatalmas Pláza, najó nem is egy van, de a Lenox Mall-t kifejezetten szeretem. Nagyon jó boltok vannak benne, elég gyakran járunk oda családostul (azaz mióta a gyerekek megvannak, egyre ritkábban, de azért igyekszünk), bár nem sokat vásárolunk, de ugye nézegetni, na azt szabad. Az egyedi kivitelezésű, mondhatni kicsit old school a.d.i.d.a.s bolt a kedvencem, szinte nem található olyan termék ott, amire azt ne mondanám, na ez nekem KELL. Így voltam azzal a piros adidas melegítővel is, amire már akkor ácsingóztam, mikor a gyerekek még meg sem voltak, de mindig úgy voltunk vele, hogy majd legközelebb. Persze legközelebb épp nem volt elérhető, vagy épp kardigán nem volt hozzá, vagy nadrág, vagy éppencsak a méretemben nem volt, úgyhogy nem lett belőle semmi. A minap arra járva megint megpillantottam a piros melegítőt, minden stimmelt vele kapcsolatban, de most is már épp afele hajlottam volna, hogy "MAJD LEGKÖZELEBB", mikoris Dániel azt mondta: VEDD MEG!!! Áldom a nevét azóta is. Nem kellett kétszer mondani, egyből kaptam le a megfelelő méretet, még fel is próbáltam, nehogy hibázzak. MEGVAN A KINCS!

Ezzel párhuzamosan az egyik fotós barátom a facebook-on az üzenőfalon kihirdette a Feet Week fotókavalkádot, amire is mindenki nagy lelkesedéssel elkezdte a lábát fényképezni. Természetesen én is kapva kaptam az alkalmon, meg is örökítettem a kincset, a perfect match-el :))) azaz az adidas cipővel. Édes páros ezek ketten, imádják egymást, és én is őket.

Ime:

No comments:

Post a Comment