2/19/2010

Photo Editing

Tegnap fotó retusálás volt a téma. Természetesen előtte, JÓÓÓL utána néztem. Olyannyira, hogy akkora káosz keletkezett a fejembe a foglalkozás előtt, hogy a teljes kétségbeesés határát súroltam. A képeim rosszabbak lettek retus után, mint előtt, így a teljes reménytelenség vette át az uralmat felettem. Este letettem a kisebbiket aludni, a nagyobbik Danira maradt, de persze így is késésben voltam, végig száguldoztam fél Atlantát, hála égnek elkerült minden rendőr (remélem egyik sem tud magyarul :)))), és 10 perc késéssel megérkeztem. Először is véleményeztük mindenki képét, megint úgy voltam, hogy egy csomó hibát észrevettem a sajátjaimon. Persze mindent teljesen másképp csinálnék már. Főleg a retus részét. Egy nagyon pozítivat kaptam az egyik képemre, amikor kint ülök a hóban, hogy a képen úgy nézek ki, mint egy olimpiai versenyző. (Épp aktualitásást élvezi a dolog) Köszi érte, ez nagy megtiszteltetés, márcsak a hegyikerékpáros múltamra visszatekintve is.
Végre eljött a fő rész, retusáltunk egy képet, nagyon, nagyon, MONDOM nagyon hasznos volt.

Mindenki eldöntheti melyik a jobb, én még nagyon nem vagyok elégedett :)))) Még nem volt bátorságom olyan képet szerkeszteni, amin emberek is vannak :)))

No comments:

Post a Comment