3/19/2010

Action shot

A mozgás szemléltetése igen nehéz. Márpedig azért, mert rendszerint egy lehetőség van. Persze a profiknak semmi sem nehéz, de én küzdök vele rendesen. Millió képből egy HA sikerül. Nem nagy titkot árulok el, ha elmondom, hogy csináltam ezt a képet. A záridőt állítottam be jóóó magasra. Na igen, de el kell találni aztapontot, aztapontot... Amikor nem lesz az egész kép teljesen homályos, és túlexponált, ahol fókuszban van az alany, és a körülötte lévő dolgok homályosak. Ha azt akarjuk, hogy minden éles legyen a mozgás következtében, akkor a záridőt nagyon alacsonyra kell tenni, ha jók a fényviszonyok, egy jó napos délutánon a lehető legkisebb záridő működhet. Azonban nem ez volt a célom, mivel nem akartam lefagyasztani a pillanatot hanem mozgásban akartam tartani.

No comments:

Post a Comment