3/02/2010

Sharpness - Part 2

Avagy a teljes megvilágosodás. Buddha öntudatra ébredtem. El sem merem mondani. Még jó, hogy közzétettem kb 2 mp-el ezelőtt az előző hozzászólásomat, mert ez kellett ahhoz, hogy rájöjjek: NEM, NEM, NEM a géppel van a baj, igaz, nem a legkorszerűbb technológia, és gyakorlatilag csak jobb van nála, de kéremszépen ezzel is lehet jó képeket csinálni. Így van én csináltam hülyeséget, bevallom! Azt nem merem leírni, hogy mit, mert nagyon kellemetlen lenne :)))))))))))) A lényeg, hogy a sok utána olvasása, és nem megemésztése a dolgoknak tud olyat képezni az emberben, hogy apró hibát ejtsen. Mondhatni amatőr hibát, de mivel az volnék :), ezt akár el is nézhetem magamnak :)))) Na mutatok egy két jobb képet, azért a jótól messze van, de sokkal jobbak. Azért a fix fókuszú objektiv KELL :))))) csakhogy mindenki tudja :))))

No comments:

Post a Comment