3/03/2010

Dishwasher - installation

Nem teljesen fotós téma, de nem tudom a mindennapi életemet kizárni a blogolásból. Az az igazság nem is akarom. A történet úgy kezdődött, hogy elromlott... a mosogatógép. Najó nem teljesen romlott el, de már le volt szakadva az ajtaja, meg a kereke, igaz még mosott, úgy ahogy, de beszélgetni már nem lehetett mellette, ha bekapcsoltuk, annyira hangos volt. Úgyhogy meg kellett győznöm magam, kell egy új... Pont jókor, mert nagy leárazások voltak az üzletekben, így méginkább hatottam magamra. Kell ez nekünk! Ki is néztem magamnak előtte, melyik a leghalkabb, legenergiatakarékosabb a mi árkategóriánkba, utána olvastam vagy ezer hozzászólást, ki mennyire volt elégedett, vagy épp elégedetlen a kicsikével kapcsolatban. Mivel igen jókat írtak róla, ezért nem is volt kérdés, nekem pontosan ez a TIPUS kell. Másnap el is mentem kislányom kíséretébe az adott üzletbe, és jóóóól szemügyre vettem a mosogatógépeket, mikor is kiderült, hogy na ez a fajta, na ebben a színben (konkrétan fehérről beszélünk), na aaaaz, az nincs raktáron, de van feketében meg ezüstben. Fél órás konzultáció után megegyeztünk Danival az ezüst színben, ami ugyan jóval drágább, dehát most mit lehet tenni, fekete szóba sem jöhet. Gyors fizetés után közölték velem, hogy 2 hét múlva ki is szállítják. KÉTHÉÉÉÉT! Nincs mit tenni kibírjuk, és egyből beledobtam a kosárba egy mosogatógép összerakáshoz feltétlenül szükséges szettet, ami tartalmazott egy csövet és jópár illesztőcsavart, mondván erre nekünk TUTI szükségünk lesz. Lassan, de eltelt a két hét, és a srácok idehozták nekem a csodát. Gyönyörűszép, ezüst, és konstatáltuk, hogy külön processzor van rajta ))))) ez aztán döfi, itt biztos nem semmi számítógépes vezérlés felel a megfelelő működésért :))) Na akkor tegyük be! Körülbelül 5 perc után kiderült, ez nem fog menni, mert a kis szettben, amit nagyon okosan megvásároltam, nincs meg a megfelelő illesztés. WTF!!!! Mondtam hangosan, és lelkesen elhatároztam este 11 óra magasságában, hogy szerzek egyet. Dani ellátott jótanácsokkal és nekiindultam a legközelebbi bevásárlóközpontba egy rézcső és egy csatlakozó társaságában. Senki nem volt az üzletben, eladók sem igazán lézengtek volna, ha én meg nem jelenek a fenyegető tárgyakkal. Ahogy megláttak 3 eladó vetette rám magát, hogy segíthet-e. Úgy nézek én ki??:)))) El is mondtam gyorsan mi a problémám, fél órás tanakodás, és a raktár tízszeri megtekintése után közölték, hogy na pont ilyen, na pont most, na az nincs. Holnap menjek el egy másik helyre. Nem kicsit lettem ingerült, de mit volt mit tenni, hazavánszorogtam, és megvártam a másnapot. Amikor is ismételten magamhoz vettem a rézcsövemet, és a bizonyos csatlakozót, és teljesen biztosra vettem, hogy egyből sikerrel járok. TEHÁT NEM! Egyik helyről küldtek a másikra, mikor is végre találtam egy hozzáértő kedves idős embert, aki a kezembe nyomott egy ugyanolyan mosogatógép összerakó szettet. Már majdnem kezdtem reklamálni, hogy ne szórakozzon velem, nekem ilyen már VAAAN! De ő kedvesen megmutatta a műanyag boritáson keresztül, hogy higyje el kedves az kell magának. És igaza lett :))))) A másik szettből hiányzott az az alkatrész, pont az, pont ott, de most már itt van a kezemben tartom :)

Íme:

A mosogatógépről is készül sztárfotó, de arra még várni kell egy pár órát, napot, hetet... :)))

No comments:

Post a Comment