3/30/2010

Spring

Nagy gondban vagyok. A fotóklubba, ahova járok újabb HF van. A címe: Tavasz. Na jó kis cím, főleg, hogy ugye elég aktuális, de elég tág a fogalom.és ugye az ember mindig valami nagy dobást szeretne vinni magával.

Ötletek vannak dögivel, de valahogy a megvalósítással vannak problémák. Nem fotósilag (na ide mi a helyes szó?:)))), hanem idoőhiányban, és helyhiányban szenvedek. Egyik képemhez kellene egy rét. Magyarországon nem lenne ezzel gond, merthogy a közvetlen közelünkbe úgy kb 3 szebbnél szebb virágokkal tarkított rétet ismerek, de akárkit kérdeztem itt ebben a témában, senki nem tudta nekem a választ. Mondom OK, akkor kölcsönkérem Pirosék lányát (gyönyörű kiscsaj). El is mondtam nekik tervemet, miszerint L-nek fel kellene másznia egy fára, én meg a megfelelő pozítúrát felvéve lefényképezném. Bele is mentek, mire Z a család férfi tagja azt mondta, hogy jaaaaj ne fáradjak, lefényképezi nekem a leányzót, és elküldi e-mailben :)))))) hihi Piros halkan megjegyezte neki, hogy szerinte ezt inkább én szeretném elkövetni))))) Na de eddig még nem tudtunk alkalmat keriteni erre az eseményre sem. De most már valamit alkotnom kell, mert a fák elhagyják virágukat lassan, ha már rétem nincsen. Bár ez a rétes projekt nagyon tuti lenne, vagyis a fejemben nagyon jól néz ki :))) Persze a terv és a megvalósítás nem biztos, hogy minden esetben fedik egymást :)

A tavasz projekthez, ha valakinek van jó ötlete szívesen fogadom :))))

No comments:

Post a Comment