3/22/2010

Best friend

Gondoltam írok egy posztot arról az emberről, aki az egyik legmeghatározóbb személy az életemben. Fontos minden szempontból. Ha döntenem vagy választanom kell, ha véleményre van szükségem vagy éppen kritikára. Én kis balga ezt a tényt - mármint, hogy szeretnék írni egy posztot róla - közöltem vele. Bárcsak ne tettem volna :))), merthogy jött a "jobbnál jobb" éééééédes ötleteivel. Ő melyik képet szeretné, a képekkel mit csináljak. Színt, stílust, méretet, textúrát határozott meg, ezáltal is "szabad" kezet adva nekem, persze minden közlése után közölte, hogy de te tudod... :))))) A végére már olyan szintre fajult a dolog, hogy azt is megmondta, mi legyen a következő bejegyzésem :)) IMÁDOM :))) De ha eddig nem jött volna rá valaki, hogy ki is lenne ő :), akkor elárulom. Igen ő az Ildiko Acosta Chaves személyesen :) Az is előfordulhat, hogy az eredetileg feltett képek változni fognak :) mert neki a másik jobba tetszett. Semmi sem lehetetlen :)

Ezt azért még leírom, csak és kizárolag azért, hogy tükrözzem mit szeretek benne igazán. Következő TIPIKUS párbeszéd zajlik le köztünk nap, mint nap:

Én: Kérsz valamit? (mivel nálunk vagyunk, gondoltam jóóóó háziasszonyhoz mértan megkérdem :))))
Ildi: Nem
Én: Kis bort? tuti nem?
Ildi: Najó egy kis bort.  - kis csönd -  meg valami édesed nincs?
Én: De van. (és sorolom a spájzban levő édességeket, nem kicsi a lista)
Ildi: Valami sósad nincs inkább?
Én: ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH de van az is  - már emelem a hangom, és szintén mondom a sósakat, de ugye ő nem kért semmit :)
Ildi: X nincsen?:)))))
Én: Na az nincs épp, de helyette van ezer más :)))))
Ildi: Azokat nem kívánom.
Én: áááááááááááááááááááááááhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, Szúúúúúszááááááááááááááááááááááááááááááááá
IMÁDOM :))) de komolyan:)))))

1 comment:

  1. :D Jó fej... :)
    És klasszak a képek is. :)

    ReplyDelete